Heb je een vraag?
Bekijk hier de veelgestelde vragen of neem contact met ons op
Bekijk hier de veelgestelde vragen of neem contact met ons op
Als koper kan je op 3 manieren loten kopen:
1. Online – Je hebt via een online verkooppagina een eenmalige machtiging afgegeven
2. In een verkoopboekje – Je hebt met pen een formulier uit een verkoopboekje ingevuld en zo een eenmalige machtiging afgegeven
3. Een papieren lot – Deze heb je contant afgerekend, het lotnummer staat ook op dit lot vermeld.
Veelgestelde vragen over lotnummers en incasso’s:
Ik heb een online lot gekocht: Je ontvangt je lotnummer(s) direct per e-mail. Zodra de incasso van de eenmalige machtiging heeft plaatsgevonden, vind je de lotnummers ook op je bankafschrift.
Ik heb een lot gekocht via het verkoopboekje: Dan ontvang je jouw lotnummers pas per e-mail nadat de vereniging de aankoop heeft ingevoerd. Dit kan een aantal weken na de aankoop zijn. Heb je geen e-mailadres ingevuld? Geen probleem. Jouw lotnummers staan ook op het bankafschrift van de eenmalige incasso van de aankoop.
Heb je meer dan één lot gekocht? Dan ontvang je een lotenreeks (bijvoorbeeld 0001 tot en met 0005 = 5 loten)
Heb je (contant) een papieren lot gekocht? Dan staat het lotnummer op het papieren lot zelf.
Nee. Zodra een machtiging (online of via het verkoopboekje) afgegeven is, kun je deze aankoop niet meer wijzigen. De enige optie is om de betaling te storneren/terug te boeken, zodra de incasso heeft plaatsgevonden. De lotnummers vervallen dan. Via clubactie.nl/lot kun je opnieuw het gewenste aantal loten kopen.
Zodra je een (online) machtiging afgegeven hebt, vindt de incasso (van € 3,- per lot) plaats in de periode tussen 23 september en 20 november 2023. De exacte datum is afhankelijk van de verwerking van de machtigingen door de vereniging. Verenigingen hanteren eigen verwerkingsmanieren voor hun machtigingen. Hierdoor kan een incasso enkele weken later plaatsvinden. Online machtigingen (aankopen) worden standaard binnen 1 week geïncasseerd.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Als de incasso niet gelukt is, komen de lotnummers te vervallen. Via clubactie.nl/lot kun je opnieuw het gewenste aantal loten kopen.
Dit kan meerdere oorzaken hebben:
• De vereniging heeft de machtiging nog niet verwerkt. Dit kan nog tot en 13 november 2023
• De gegevens zijn onjuist of onvolledig ingevuld door de vereniging.
• De lotenverkoper is te laat geweest met het inleveren van het boekje, waardoor de vereniging de machtiging niet heeft kunnen verwerken.
• Het bedrag kon niet worden geïncasseerd omdat de rekening niet toegankelijk was voor een afschrijving door bijvoorbeeld een incassoblokkade.
Indien er standaard staat ingesteld dat alle incasso’s geblokkeerd worden, dan heb je twee opties voor jouw bankrekening:
1. Alle blokkades verwijderen
2. De Nationale Grote Clubactie te Tilburg op de goedkeuringslijst voor eenmalige incasso’s zetten. Dit betreft het incassant ID: NL29ZZZ180518800000.
Dit werkt per bank verschillend, bekijk hiervoor de website van je bank.
Veelgestelde vragen over de trekkingsdatum, geldigheid van je lot en de prijzen
De trekking van de Grote Clubactie 2023 vindt plaats op dinsdag 28 november 2023. Vanaf woensdag 29 november 2023 wordt de trekkingsuitslag gepubliceerd op onze website: Prijzen en Uitslag.
Er zijn verschillende leuke en mooie prijzen te winnen. Zo is de hoofdprijs € 100.000,–, de tweede prijs een Skoda Kamiq voor twee jaar zorgeloos rijden en de derde prijs een Reischeque van Corendon ter waarde van €2.500,-. De winkans is 1 op 9. Klik hier voor een overzicht van alle prijzen.
Vanaf woensdag 29 november 2023 kun je via de lotchecker bekijken of je een prijs hebt gewonnen. Ook wordt de trekkingsuitslag in een PDF-bestand op de website gepubliceerd.
Daarnaast worden winnaars ook per e-mail geïnformeerd na de trekkingsuitslag.
Een lot is 1 jaar geldig vanaf de trekkingsdatum. Jouw aangekochte lot in 2023 is geldig tot en met maandag 27 november 2024.
Bij een online aankoop ontvang je jouw lotnummers direct per e-mail. Daarnaast staan ze ook op het bankafschrift van de eenmalige incasso van de aankoop.
Bij een aankoop via het verkoopboekje ontvang je jouw lotnummers per e-mail als je een e-mailadres hebt ingevuld. Daarnaast staan jouw lotnummers ook op het bankafschrift van de eenmalige incasso van de aankoop.
Heb je met contante betaling een papieren lot gekocht? Dan staat het lotnummer op het papieren lot zelf.
De controlecode tref je aan in de e-mail die je van ons ontvangen hebt na de trekking. Geen e-mail ontvangen? Gebruik dan de laatste 5 cijfers van het rekeningnummer vanwaar de aankoop van jouw lot ook is geïncasseerd.
Heb je een papieren lot? Dan staat de controlecode linksonder op jouw lot.
Vragen Kaartje2Go
Nee, dat kan niet. De code is slechts 1 keer te gebruiken en dit is geen tegoed.
In dat geval wordt dit bedrag verrekend als korting op jouw totaalbedrag.
Nee, dat kan niet. Iedere code is geldig voor één losse bestelling.
Vragen Fit at Home
Je verandert jouw tv in je eigen sportschool. Met je afstandsbediening kan je on-demand kiezen uit meer dan 1.000 work-outs voor het hele gezin. Je kunt het gebruiken op je tv via KPN, Ziggo, Delta, Caiway en op de Smart TV’s van Samsung, LG en Philips. Natuurlijk kun je Fit at Home ook online gebruiken op alle devices, laptop, tablet en telefoon.
Nee, het maandabonnement stopt automatisch. Je kunt dit ook terug zien in ‘Mijn account’.
Apennijnenweg 16
5022 DV Tilburg
013 – 455 28 25
info@clubactie.nl
www.clubactie.nl
Bereikbaarheid
Ma t/m vrij
9.00 tot 17.00