Bezorging materialen

Het is bijna zover! Woensdag 4 september wordt de bestelling van de Grote Clubactie 2019 bezorgd. Het pakket wordt verstuurd met DHL. Vanaf woensdagochtend is je track & trace-code actief. Deze vind je in 'Mijn Grote Clubactie'. Log in en ga naar 'Mijn bestellingen'. Bij 'Extra informatie' achter je bestelling, vind je de track & trace-code. Hiermee kun je het pakket volgen en bekijken waar en wanneer het pakket wordt bezorgd.

Bezorger gemist?

Heb je de bezorger gemist? Dan vind je een kaart in de brievenbus met daarop een unieke code. Het is van groot belang dat je zelf actie onderneemt als je wilt dat DHL opnieuw langskomt!

Doe je niets, dan gaat het pakket namelijk automatisch naar een DHL ServicePoint. Wil je een ander moment of locatie kiezen? Gebruik de bezorgcode op de kaart en je postcode om een andere bezorgoptie te kiezen. De verschillende mogelijkheden vind je hieronder. Let op: dit kun je opgeven tot 23.59 uur op de dag dat DHL bij je langs is geweest.

Een andere bezorgoptie te kiezen

1.Haal het pakket op bij een DHL ServicePoint. Wil je het pakket afhalen op een moment dat het jou uitkomt? Kies dan voor aflevering bij een DHL ServicePoint. Je hebt de keuze uit vijf DHL ServicePoints in de buurt. Wanneer het pakket daar is aangekomen, ontvang je een e-mail dat het pakket opgehaald kan worden. Het pakket blijft daar 7 dagen liggen, voordat het retour gaat naar de Grote Clubactie.

2.Laat het pakket bij de buren bezorgen. Als je weet dat je niet thuis bent, maar één van de buren wel, kies dan voor deze optie. De bezorger levert het pakket dan af bij jouw buren.

3.Het pakket op een ander moment leveren. Kies deze optie wanneer je het pakket op een andere dag of tijd wilt laten bezorgen. Dit kan op werkdagen (ook in de avond) of op zaterdag overdag.

Goed om te weten - In totaal kunnen er 4 afleverpogingen door DHL plaatsvinden. - Voor een pakket met papieren loten geldt een ‘handtekening voor ontvangst’.