“Een persoonlijke benadering is niet alleen servicegericht maar wat ons betreft ook noodzakelijk om de actie al bijna 50 jaar succesvol te laten blijven.”

Anouk HoornwegServicedesk Medewerker | Management Assistente

“Een persoonlijke benadering is niet alleen servicegericht maar wat ons betreft ook noodzakelijk om de actie al bijna 50 jaar succesvol te laten blijven.”

Anouk HoornwegServicedesk Medewerker | Management Assistente

De Grote Clubactie is een actie die bij veel verenigingen en huishoudens elk jaar weer ter sprake komt. Persoonlijke service staat binnen onze organisatie hoog in het vaandel. Onze service is niet onder één noemer te vangen want de actie kent verschillende fases door het jaar heen. Een persoonlijke benadering is niet alleen servicegericht maar wat ons betreft ook noodzakelijk om de actie al bijna 50 jaar succesvol te laten blijven.

“Als eerste aanspreekpunt voor verenigingen help ik ze al vanaf het begin.”

De Grote Clubactie is voor iedere vereniging anders

De grote diversiteit aan verenigingen zorgt ervoor dat de aanpak van de actie voor iedereen anders kan zijn. We bieden daarom service op maat. Zo zijn er maar liefst 98 verschillende soorten verenigingen die deelnemen en binnen deze verenigingen variëren de ledenaantallen.

Als eerste aanspreekpunt voor verenigingen help ik ze al vanaf het begin. Dit start met de uitleg over de actie, het inschrijven voor deelname tot en met het plaatsen van een bestelling voor hun benodigde actiemateriaal. In de voorbereidingen naar de start van de actie help ik de deelnemende clubs niet alleen met het administratieve gedeelte maar geef ik ook advies over de aanpak van hun Clubactie.

In de 8 jaar dat ik hier werk, is de actie ieder jaar weer net iets anders.

Steun jouw vereniging

Wij helpen graag mee aan een succesvol resultaat

In de 8 jaar dat ik hier werk, is de actie ieder jaar weer net iets anders. Zo zijn bijvoorbeeld de verkoopmethodes verder ontwikkeld. Daar hebben de verenigingen, maar ik zelf ook, baat bij. Het is mooi om te zien hoe ons team hierover nadenkt en dat er zo een mooi en succesvol product uitkomt. Daar ben ik trots op.

De verkoopmethodes zijn meegegaan met de tijd van nu, hierdoor worden er veel loten online verkocht. Verenigingen verkopen deze loten door middel van de persoonlijke verkooppagina’s van leden en maken hiervoor gebruik van QR-codes. Door deze ontwikkeling worden er begrijpelijk ook andere vragen gesteld dan een paar jaar geleden.

“Veel ouders vinden namelijk een goede bijdrage aan de club belangrijk en helpen hun zoon of dochter graag met de verkoop.”

Doordat de lotenverkopers dit jaar zelf ook tijdens de actie inzage hebben in hun lotenverkoop, merken we ook dat veel ouders erg betrokken zijn bij de actie en krijgen we ook van hen vragen. Veel ouders vinden namelijk een goede bijdrage aan de club belangrijk en helpen hun zoon of dochter graag met de verkoop. Ze kijken mee op de persoonlijke pagina van hun zoon of dochter. Als ze dan een vraag hebben, zoeken ze vaak de kortste weg. Wij staan dan graag klaar om ook deze vragen te beantwoorden.

Goede service geeft energie

Onze service reikt ver qua ‘hulp bieden aan’ en ‘het ontzorgen van’ verenigingen, kopers en ouders. Het behulpzaam zijn is één van de onderdelen die ervoor zorgt dat ik iedere dag weer met plezier op kantoor kom. Mijn persoonlijke drijfkracht is dat de geboden service de vereniging of lotenkoper een tevreden gevoel geeft. Ik vind het belangrijk dat iedereen die belt of mailt, serieus genomen wordt. Daarnaast hanteren we een snelle reactietijd en denken we oplossingsgericht.

Kortom, een goede en persoonlijke service geeft mij, maar ook de persoon aan de andere kant van de lijn, energie om de actie tot een succes te maken.

Willen jullie de Grote Clubactie op de vereniging succesvoller maken en de leden nog meer motiveren? Dan kan de persoonlijke verkooppagina jullie hier goed bij helpen.