Veelgestelde vragen

Hier vind je de meestgestelde vragen van andere verenigingen, lotenkopers en kopers. Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten!

Aanmelden

Hoe kan een vereniging zich inschrijven voor de Grote Clubactie?

Een vereniging kan zich inschrijven via het inschrijfformulier op onze website.

Hoe kan ik de Clubactie het beste organiseren?

Om jouw Clubactie succesvol te laten verlopen, heeft de Grote Clubactie een Stappenplan gerealiseerd. Deze vind je hier.

Hoe groot moet een vereniging zijn om mee te kunnen doen aan de Grote Clubactie?

De grootte van een vereniging maakt niet uit.

Organiseren

Wanneer wordt het bedrag van mijn clubbestelling afgeschreven?

Binnen 21 dagen na het doorgeven van een bestelling.

Waar kan ik een factuur voor een Superlot vinden?

Je kunt een factuur voor het Superlot (voor zowel eenmalige machtiging als contant) vinden onder de 'Downloads' in Mijn Grote Clubactie. Log in op onze website met uw gebruikersnaam en wachtwoord en klik op 'Downloads'.

Wat is de levertijd van mijn (na)bestelling van loten en/of verkoopboekjes?

Heb je besteld:
- Uiterlijk 22 augustus 2018: Dan ontvang je je loten en/of verkoopboekjes op 5 september 2018.
- Na 22 augustus: Dan krijg je jouw bestelling na 5 september 2018 binnen 3 werkdagen bezorgd.

Loten verkopen

Is het ook mogelijk om de contante verkoop te registreren? Zo ja, hoe?

Nee, het is niet mogelijk om contante loten te registreren in Mijn Grote Clubactie, omdat deze loten niet via eenmalige incasso worden geïncasseerd. Alleen verkochte contante Superloten, eenmalige machtigings-Superloten en eenmalige machtigings-loten dienen geregistreerd te worden bij 'Verkochte loten' in Mijn Grote Clubactie.

Kan een verkoper zelf zien hoeveel loten hij/zij heeft verkocht met de online methode?

Nee, een verkoper kan, via zijn eigen online verkooppagina, niet zelf zien hoeveel loten hij/zij heeft verkocht via de online methode van de Grote Clubactie. Het aantal verkochte loten kan hij/zij wel opvragen bij de clubcoördinator van de vereniging.

Hoe werkt het registreren van een verkocht Superlot via de contante verkoopmethode?

- De Superlot-koper betaalt €150,- aan de vereniging
- De vereniging registreert de aankoop van het Superlot in de online inlogomgeving: 'Mijn Grote Clubactie' bij: 'Verkochte Loten'
- Je kiest voor de betaalmethode Contant
- De Grote Clubactie stuurt 50 contante loten naar het adres van de Superlot-koper
- De Grote Clubactie incasseert €30,- + verzendkosten €2,70 + €1,30 handtekening voor ontvangt = €34,- bij de vereniging


Loten kopen

Wanneer vinden de incasso’s plaats van verkochte loten?

Verkochte loten kunnen van 15 september 2018 t/m 12 december 2018 worden afgeschreven van je rekening, afhankelijk van het moment waarop de vereniging jouw verkochte lot heeft verwerkt.

Wanneer vindt de trekking van de Grote Clubactie loterij plaats?

De trekking vindt plaats op 12 december 2018.

Kan ik meespelen in de Grote Clubactie-loterij met een buitenlands IBAN?

Ja, personen woonachtig in Nederland met buitenlandse IBAN-rekening mogen meespelen met onze loterij. Op onze huidige machtigingsformulieren en op onze website kunnen echter geen BIC-nummers worden ingevoerd. De BIC-nummers hebben wij nodig om van een buitenlands rekeningnummer te kunnen incasseren. Als tijdelijke oplossing willen we daarom vragen om de ingevulde machtiging (met NAW-gegevens) met het BIC-nummer en het IBAN-nummer naar ons te mailen op info@clubactie.nl. Vergeet niet om het registratienummer en/of de naam van de club waarvoor wordt meegespeeld te vermelden. Wij verwerken de machtiging dan in ons systeem. Woon je in het buitenland en heb je een Nederlands IBAN? Dan kun je niet meespelen in onze loterij. In onze vergunning is vastgesteld dat alléén mensen (18+), die woonachtig zijn in Nederland, mogen meespelen in de loterij.

Prijzen

Waar staat de trekkingsuitslag?

klik hier voor de trekkingsuitslag van 2017.

Waar kan ik kijken of ik prijs heb?

Klik hier om te kijken of je een prijs gewonnen hebt in de loterij van de Grote Clubactie 2017.

Waar vind ik mijn lotnummer?

Wanneer je een lot contant hebt gekocht dan ontvang je direct een fysiek lot of komt de verkoper het op een later moment afgeven. Op dat fysieke lot staat het lotnummer. Als je een lot hebt gekocht met eenmalige machtiging dan staat het lotnummer op je bankafschrift in de omschrijving van de incasso.

Overige vragen

Waar kan ik de statistieken zien over o.a. de hoeveelheid verkochte loten?

Je kunt de Statistieken inzien door in te loggen op onze website. Je komt dan in 'Mijn Grote Clubactie' terecht, de online inlogomgeving van de Grote Clubactie. In het uitrolmenu rechts bovenaan, klik je op 'Statistieken'. Daar kun je de statistieken bekijken. Wil je uitleg hierbij? Bel (013 - 455 28 25) of mail (info@clubactie.nl) ons dan even.

Waar vind ik de waardecoupon, indien een verkoper 20 loten of meer verkoopt?

Deze krijgt de clubcoördinator in oktober, per mail, van de Grote Clubactie.

Wanneer wordt het bedrag van mijn clubbestelling afgeschreven?

Binnen 21 dagen na het doorgeven van een bestelling.

Doe mee! Schrijf direct jouw vereniging in

Net als ruim 5.500 andere clubs uit heel Nederland.

Schrijf je vereniging in

Staat jouw vraag er niet bij?


Bel of mail ons.
Wij staan voor je klaar!

Servicedesk
Liever telefonisch contact?
Bel 013-4552825