“Verenigingen zijn onmisbaar in onze samenleving. Als directeur zie ik elke dag hoe een goed georganiseerde Grote Clubactie verenigingen écht verder brengt. Daar zet ik me graag voor in!”

“Door overzicht en structuur te creëren op kantoor, kunnen we alle verenigingen zo goed mogelijk van dienst zijn.”

“De diensten en producten van de Grote Clubactie dienen altijd aan te sluiten bij de behoeften van verenigingen. Zo blijft de Grote Clubactie ook in de toekomst een bijdrage leveren aan het verenigingsleven.”

“Door deelnemers en uitvoering van de actie zorgvuldig in kaart te brengen, zorgen we dat informatie op het juiste moment op de juiste plek terecht komt.”

“Dankzij een heldere en doordachte communicatiestrategie herkennen verenigingen zich in de Grote Clubactie en blijven we zichtbaar in een veranderend medialandschap.”

“Door het Grote Clubactie verhaal via diverse platformen te delen, laten we heel Nederland zien hoe groot de impact van van de actie is.”

“We helpen clubs hun actie in de spotlights te zetten door pakkende en herkenbare uitingen te maken. Op die manier wordt de actie voor iedere vereniging een feestje!”

“Met plezier en toewijding ondersteun ik de helden achter de clubs die zich vol energie inzetten om de actie tot een succes te maken.”

“Door relevante samenwerkingen en initiatieven op te starten, laten we nog meer verenigingen het goud ontdekken van de Grote Clubactie.”

“De actie ieder jaar weer een succes maken met behulp van slimme samenwerkingen en een feilloze begeleiding van clubs.”

“Door innoverende projecten op te starten maken we impact voor het Nederlandse verenigingsleven.”

“Door data te analyseren ontdekken we wat werkt en wat er nog beter kan. Ook zo helpen we elke vereniging aan het beste resultaat.”

“We leveren een bijdrage aan de financiële gezondheid van het Nederlandse verenigingsleven.”

“We zorgen dat de opbrengsten van de lotenverkoop door iedere vereniging verzilverd kunnen worden om zo de mooiste spaardoelen te realiseren.”

“Met een goede inrichting van de dagelijkse gang van zaken kan iedereen optimaal bijdragen aan het verenigingsleven.”

“Als mascotte van de Grote Clubactie help ik alle trotse lotenverkopertjes van jong tot oud!”

“In mijn dagelijks werk zie en voel ik de kracht van het verenigingsleven. Creativiteit en de energie van verenigingsleden is de basis voor een succesvolle actie. De kracht van samen! Niet alleen vanuit mijn werk, maar ook als begeleider van het hockeyteam van mijn dochter zie en ervaar ik hoe waardevol het verenigingsleven is. Daar wil ik mijn steentje aan bijdragen.”

“Naast extra inkomsten die deelname aan de Grote Clubactie voor een vereniging kan opleveren, vind ik het ook belangrijk dat (jonge) leden leren samen de schouders onder hun club te zetten en zo bijdragen aan de kern van het verenigingswezen: samen iets doen, bereiken en beleven. Daar wil ik graag een bijdrage aan leveren.”

“Als bestuurder met een achtergrond in digitalisering en innovatie zet ik mij graag in om het verenigingsleven in Nederland toekomstbestendig te maken. Met mijn kennis en ervaring wil ik onze organisatie helpen om verenigingen in heel Nederland sterker en toekomstbestendiger te maken. Door slimme inzet van technologie en vernieuwing kunnen we het verenigingsleven nog toegankelijker en aantrekkelijker maken.”

“Als trainer/ coach bij de hockey en voetbal van mijn kinderen ervaar ik hoe belangrijk de vereniging is voor hun ontwikkeling, maar ook hoe de vereniging bijdraagt aan het plezier en de verbinding van de ouders langs het veld. De Grote Clubactie wil de vitaliteit van het verenigingsleven versterken door kinderen en ouders meer bij hun club te betrekken en de bereidheid te vergroten om zich actief in te zetten. Aan die missie draag ik graag mijn steentje bij!”

“Ik gun het ieder kind de fysieke uitdaging te krijgen om versteld te staan van zijn of haar eigen sportkunsten. De Grote Clubactie stimuleert de waardevolle betrokkenheid van jongeren bij hun club en daar zet ik mij graag voor in.”