Heb je een vraag?
Bekijk hier de veelgestelde vragen of neem contact met ons op
Bekijk hier de veelgestelde vragen of neem contact met ons op
Veelgestelde vragen over lotnummers en incasso’s
Het kan gebeuren dat:
• Er verkeerde gegevens zijn ingevuld
• De vereniging vergeten is uw machtiging te verwerken
• De lotenverkoper te laat is geweest met het inleveren van het boekje, waardoor de vereniging de machtiging niet heeft kunnen verwerken
• Er een stornering is geweest omdat de rekening niet toegankelijk was voor een afschrijving door bijvoorbeeld een incassoblokkade, te weinig saldo o.i.d.
Daardoor heeft er geen incasso plaatsgevonden en is er dus geen afschrijving geweest van uw rekening.
Verkochte loten kunnen vanaf half september tot begin december worden afgeschreven van je rekening, afhankelijk van het moment waarop de vereniging jouw verkochte lot heeft verwerkt.
U vindt uw lotnummer op het bankafschrift van uw incasso en wanneer u ook een e-mailadres heeft ingevuld bij uw aankoop, dan ontvangt u ook een e-mail met uw lotnummer. Dit geldt voor zowel voor aankopen middels het machtigingsformulier in het verkoopboekje als ook voor het kopen van online loten.
Heeft u meer dan één lot gekocht, dan ontvangt u een lotenrange (bijvoorbeeld 12345 t/m 12348 = 4 loten). Heeft u met contante betaling een papieren lot gekocht? Dan staat het lotnummer op het lot zelf.
Wanneer u online een machtigingsformulier heeft ingevuld, dan zal de incasso van €3,- per lot plaatsvinden op de dinsdag of vrijdag daarop volgend. Heeft u met pen een machtigingsformulier in het verkoopboekje ingevuld? Dan is de incassodatum afhankelijk van de verwerkingsdatum van de betreffende vereniging waarvan u het lot heeft gekocht. Zij dienen namelijk uw machtiging zelf te verwerken. Dat kunnen zij pas doen op het moment dat de verkoper het verkoopboekje heeft ingeleverd, uiterlijk eind november.
Wanneer u per ongeluk de incasso heeft gestorneerd, dan ontvangt u van ons een email dat de Grote Clubactie niet heeft kunnen incasseren. U wordt dan gevraagd om de aankoop nogmaals te doen. Wij zullen namelijk zelf niet opnieuw proberen te incasseren en u kunt het bedrag niet overmaken naar de Grote Clubactie.
Heeft u een Superlot gekocht, dan kunt u bij de betreffende vereniging vragen naar de factuur. Het ingevulde aankoopformulier van het Superlot volstaat als factuur. Heeft u online een Superlot gekocht, dan kan de vereniging naar u een aankoopformulier mailen of overhandigen.
Een e-mailadres is nodig om u een lotnummer toe te sturen en om u op de hoogte te brengen indien u in de prijzen bent gevallen. Bij het invullen van een machtigingsformulier met pen in een verkoopboekje is een e-mailadres niet verplicht. U kunt dus zelf bepalen of u uw e-mailadres wilt delen. Wij gaan u geen e-mails sturen anders dan met uw lotnummer, de trekkingsuitslag en eventueel bij een stornering.
Zodra u hebt ingesteld dat alle incasso’s geblokkeerd worden dan kunt u twee dingen doen:
1. U kunt de blokkade in z’n geheel verwijderen
2. Wilt u de blokkade behouden dan kunt u ervoor kiezen om de Nationale Grote Clubactie te Tilburg op de goedkeuringslijst te zetten d.m.v. het incassant ID: NL29ZZZ180518800000
Hoe dit precies werkt is per bank verschillend, dit kunt u vaak opzoeken op de website van uw bank of telefonisch opvragen.
Loten die online worden gekocht, via de QR-code of verkooplink, kunnen niet meer worden gewijzigd. Kopergegevens kunnen zowel door de vereniging als door de Grote Clubactie niet aangepast worden.
Dit aantal kunt u niet wijzigen. Zodra de incasso heeft plaatsgevonden en het bedrag van uw rekening is afgeschreven kunt u de betaling storneren/terugboeken. De lotnummers vervallen dan. Via clubactie.nl/lot kunt u opnieuw het gewenste aantal loten kopen.
Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail in de ongewenste mail is gekomen of dat u een typefout heeft gemaakt in het e-mailadres. Dit is geen probleem. Uw lotnummer(s) staan ook op uw bankafschrift bij de betaling van de loten. Wilt u in december weten of u een prijs heeft gewonnen? Vanaf donderdag 9 december 2021 kunt u de lotnummers checken via onze lotchecker op clubactie.nl.
Veelgestelde vragen over de trekkingsdatum, geldigheid van je lot en de prijzen
Een lot is 1 jaar geldig vanaf de trekkingsdatum. Heeft u in 2021 een lot gekocht? Dan is uw lot tot 8 december 2022 geldig.
Een lot is 1 jaar geldig, indien u in 2020 in de prijzen bent gevallen, kon u deze loten t/m 8 december 2021 innen.
Als u een e-mail heeft ontvangen waarin staat dat u in de prijzen bent gevallen, maar geen loten heeft gekocht, kunt u deze e-mail beschouwen als niet verzonden.
Alleen de lotnummers die geïncasseerd zijn meegegaan in de trekking.
Uw controlecode treft u aan in de email die u van ons ontvangen heeft. Heeft u geen email ontvangen dan gebruikt u de laatste 5 cijfers van uw rekeningnummer.
Gefeliciteerd met uw gewonnen prijs! Het gewonnen abonnement stopt automatisch. Daar hoeft u verder niets voor te doen.
De trekking van de Grote Clubactie 2021 vindt plaats op 8 december 2021. Dit geldt ook voor de Superlot trekking.
Vanaf 9 december 2021 publiceren wij de uitslag op onze website: Prijzen en Uitslag
Er zijn verschillende leuke en mooie prijzen te winnen. Zo is de hoofdprijs € 100.000,– de tweede prijs een auto, namelijk een SEAT Mii en de derde prijs een Keuken Kampioen cheque t.w.v. €10.000,- Klik hier voor een overzicht van alle prijzen.
Vanaf 9 december 2021 treft u op onze website de Lotchecker aan, hier kunt u uw lotnummer invullen om te controleren of u in de prijzen bent gevallen. Ook staat hier de trekkingsuitslag als PDF bestand. Wanneer u een e-mailadres heeft ingevuld bij het kopen van een lot, ontvangt u van ons op 9 december een e-mail als u een prijs hebt gewonnen.
Indien u in de prijzen bent gevallen, dient u uw prijs te verzilveren via de Lotchecker op onze website. Instructies hiertoe staan duidelijk aangegeven en kunnen verschillen per prijs. U ontvangt daarna zo snel mogelijk uw gewonnen prijs.
Ja dat kan. Als u een Greetz verrastegoed heeft ontvangen dan kunt u op Greetz.nl uw kortingscode verzilveren. U kunt hier kiezen uit diverse artikelen. Wilt u graag iets bestellen zonder bij te betalen dan kunt u bijvoorbeeld een kaartje uitzoeken (incl. postzegel/bezorgkosten):
Apennijnenweg 16
5022 DV Tilburg
013 – 455 28 25
info@clubactie.nl
www.clubactie.nl
Bereikbaarheid
Ma t/m vrij
9.00 tot 17.00