Vraag en antwoord

Gebruik het filter om sneller een antwoord op jouw vraag te vinden. Geen antwoord gevonden? Neem contact op met onze servicedesk.

Heb je een lot gekocht met eenmalige machtiging via het verkoopboekje of de online verkooplink? Dan tref je het lotnummer aan op je bankafschrift bij de omschrijving van de incasso. Heb je ook een e-mailadres ingevuld, dan krijg je ook je lotnummer(s) per mail.

Heb je een papieren lot contant of via een Tikkie gekocht? In dat geval kun je het lotnummer gewoon op je gekochte lot vinden.

Het kan gebeuren dat:

  1. Er verkeerde gegevens zijn ingevuld
  2. De vereniging vergeten is uw machtiging te verwerken
  3. De lotenverkoper te laat is geweest met het inleveren van het boekje, waardoor de vereniging de machtiging niet meer heeft kunnen verwerken.
  4. Er een stornering is geweest omdat de rekening niet toegankelijk was voor een afschrijving door bijvoorbeeld te weinig saldo, een incassoblokkade e.d.

Daardoor heeft er geen incasso plaatsgevonden en is er dus geen afschrijving geweest van uw rekening

Vanaf donderdag 10 december 2020, een dag na de trekking, is de trekkingsuitslag te vinden op de website. Ga direct naar de Prijzen en Uitslag pagina

Indien er in 2019 € 0,01 gestort is op uw rekening, afkomstig van de Grote Clubactie, wil dat zeggen dat u een prijs heeft gewonnen in de Grote Clubactie loterij. Bij de omschrijving van deze excasso staat uw winnende lotnummer en controlecode. Deze combinatie heeft u nodig om uw prijs te verzilveren.

Let op: onderstaande uitleg is niet geldig voor de prijzen van Smartphoto en Greetz

  1. Heb je het lot gekocht via eenmalige machtiging? Als je het lot hebt betaald via een eenmalige machtiging, hoef je niets te doen. Binnen zes weken ontvang je de prijs thuis. Wanneer je een geldprijs hebt gewonnen, dan wordt het bedrag op jouw rekening gestort.
  2. Heb je het lot contant betaald? Als je het lot contant hebt betaald, dan heb je een papieren lot ontvangen. Maak een kopie van het lot voor jezelf en stuur het origineel naar: Nationale Grote Clubactie, Postbus 440, 5000 AK Tilburg. Vermeld in een begeleidende brief in blokletters jouw naam en adres. Binnen zes weken ontvang je de prijs thuis. Wanneer je een geldprijs hebt gewonnen, dan wordt het bedrag op jouw rekening gestort.

Heb je met een papieren lot een van de volgende prijzen gewonnen?

  • € 100.000,-
  • Auto Volkswagen up
  • Reischeque Vacanceselect
  • Fiets Matrabike
  • Minicruise New Castle met DFDS voor 4 personen

Stuur dan naast je NAW-gegevens en je originele lot ook een kopie van je identiteitsbewijs mee en je IBAN (IBAN alleen indien je een geldprijs hebt gewonnen).

Heb je een prijs van Greetz of Smartphoto gewonnen dan hoef je je lot niet op te sturen.
Om je prijs te ontvangen stuur je een e-mail naar info@clubactie.nl met als onderwerp prijs Greetz of Smartphoto + je controlecode*
Vermeld in je email nogmaals je controlecode en je lotnummer waar de prijs op is gevallen.
Je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een e-mail waarmee je je prijs kunt innen

*Je kunt je controlecode vinden via één van onderstaande mogelijkheden.

Heb je het lot gekocht via eenmalige machtiging? Tussen 12 en 16 december heb je van ons een bijschrijving van € 0,01 ontvangen op het rekeningnummer waarvan het lot destijds geïncasseerd is. In de omschrijving van deze bijschrijving kun je de controlecode vinden. Deze controlecode bestaat uit maximaal 7 karakters.

Heb je het lot contant betaald? De controlecode staat links onderaan op je lot naast de barcode. De controlecode bestaat uit maximaal 7 karakters. (Let op: je hoeft je lot bij een prijs van Greetz of Smartphoto dus niet op te sturen naar de Grote Clubactie)

Verkochte loten kunnen vanaf half september tot begin december worden afgeschreven van je rekening, afhankelijk van het moment waarop de vereniging jouw verkochte lot heeft verwerkt.

Op woensdag 9 december vindt de trekking van de Grote Clubactie 2020 plaats onder toeziend oog van de notaris

Als je een lot koopt via een eenmalige machtiging ontvang je geen fysiek lot, maar staat het lotnummer op je bankafschrift bij de omschrijving van de incasso. Als je ook een e-mailadres hebt ingevuld krijg je de lotnummers ook per e-mail.

Loten van de Grote Clubactie zijn één jaar geldig. De loten van 2020 zijn geldig tot en met 9 december 2021. (De loten van 2019 zijn geldig tot en met 10 december 2020.)

Heb je loten gekocht van een vereniging tijdens de Grote Clubactie, maar per ongeluk de incasso gestorneerd? Je kunt dan opnieuw online loten kopen en zo alsnog een vereniging steunen!

Hoe doe je dit? Ga naar de online verkooppagina, vul hier in van welke vereniging (en eventueel van welke verkoper) je loten wilt kopen en laat je persoonlijke gegevens achter. Bevestig vervolgens de aankoop en ontvang direct hierna je gekochte loten in je mail. Makkelijk en snel!

De nieuwste smartphones hebben tegenwoordig de mogelijkheid om direct vanuit de camera-functie een QR-code te scannen. Kan jouw telefoon dit niet, download dan een App om de QR-code te scannen.

Lukt het niet met scannen, dan kun je ook direct naar clubactie.nl/lot gaan.

Nee, de QR-code dient alleen als link naar het webformulier om een lot te kopen en de vereniging te steunen. De betaling van een lot gaat via een eenmalige machtiging en dus niet via internetbankieren.

De kans op de hoofdprijs in 2019 was gelijk aan 1:2,80 miljoen. De winkans op een prijs in 2019 was 1 op 88, in 2020 is de winkans 1 op 10.

Wijzigingen op het prijzenpakket zijn door de Grote Clubactie te allen tijde voorbehouden. Aan de getoonde uitslagen kunnen geen rechten worden ontleend. De actievoorwaarden staan vermeld in de schriftelijke correspondentie aan de winnaars.

In dat geval kun je contact met ons opnemen via 013-455 28 25 of info@clubactie.nl