Vraag en antwoord
Gebruik het filter om sneller een antwoord op jouw vraag te vinden. Geen antwoord gevonden? Neem contact op met onze servicedesk.
Waar staat mijn lotnummer?
Heb je een lot gekocht met eenmalige machtiging via het verkoopboekje of de online verkooplink? Dan tref je het lotnummer aan op je bankafschrift bij de omschrijving van de incasso. Heb je ook een e-mailadres ingevuld, dan krijg je ook je lotnummer(s) per mail.
Heb je een papieren lot contant of via een Tikkie gekocht? In dat geval kun je het lotnummer gewoon op je gekochte lot vinden.
Waar vind ik de controlecode?
Je kunt je controlecode vinden via één van onderstaande mogelijkheden:
- Heb je het lot gekocht via eenmalige machtiging? Uiterlijk 15 december heb je van ons
een bijschrijving van € 0,01 ontvangen op het rekeningnummer waarvan het lot destijds
geïncasseerd is. In de omschrijving van deze bijschrijving kun je de controlecode vinden.
Deze controlecode bestaat uit maximaal 7 karakters. - Heb je het lot contant betaald? De controlecode staat links onderaan op je lot naast de
barcode. De controlecode bestaat uit maximaal 7 karakters. (Let op: je hoeft je lot dus niet op
te sturen naar de Grote Clubactie)
Ik heb een lot gekocht, maar ik zie geen afschrijving? Hoe kan dat?
Het kan gebeuren dat:
- Er verkeerde gegevens zijn ingevuld
- De vereniging vergeten is uw machtiging te verwerken
- De lotenverkoper te laat is geweest met het inleveren van het boekje, waardoor de vereniging de machtiging niet meer heeft kunnen verwerken.
- Er een stornering is geweest omdat de rekening niet toegankelijk was voor een afschrijving door bijvoorbeeld te weinig saldo, een incassoblokkade e.d.
Daardoor heeft er geen incasso plaatsgevonden en is er dus geen afschrijving geweest van uw rekening
Hoe weet ik of ik prijs heb?
Vanaf donderdag 10 december 2020, een dag na de trekking, is de trekkingsuitslag te vinden op de website. Ga direct naar de Prijzen en Uitslag pagina
Ik heb € 0,01 cent gekregen
Indien er € 0,01 gestort is op uw rekening, afkomstig van de Grote Clubactie, wil dat zeggen dat u een prijs heeft gewonnen in de Grote Clubactie loterij. Bij de omschrijving van deze excasso staat uw winnende lotnummer en controlecode. Deze combinatie heeft u nodig om uw prijs te verzilveren.
Ik heb een prijs gewonnen, en nu?
- Als je het lot hebt betaald via een eenmalige machtiging, verzilver jouw prijs dan via https://lotchecker.clubactie.nl/.
- Indien je contant hebt betaald en een prijs van Bookchoice, Greetz, Smartphoto en/of Masita hebt gewonnen, verzilver jouw prijs dan via https://lotchecker.clubactie.nl/.
- Indien je contant hebt betaald en een overige prijs hebt gewonnen, maak je een kopie van jouw winnende lot en stuur je het origineel, samen met een begeleidende brief met je NAW-gegevens, in een voldoende gefrankeerde envelop naar: Nationale Grote Clubactie, Postbus 440, 5000 AK Tilburg. Vermeld in een begeleidende brief in blokletters jouw naam en adres. Binnen zes weken ontvang je de prijs thuis.
Heb je een van de volgende prijzen gewonnen?
- Hoofdprijs € 100.000,-
- Auto Seat mii electric, 4 jaar zorgeloos rijden
- Reischeque luxe campingvakantie met Vacansoleil t.w.v. € 2.500,-
- Fiets Matrabike t.w.v. € 1.000,-
- Reischeque luxe campingvakantie met Vacansoleil t.w.v. € 750,-
- 3-daagse minicruise New Castle met DFDS voor 4 personen
Stuur dan naast je NAW-gegevens en je originele lot ook een kopie van je identiteitsbewijs mee en je IBAN (IBAN alleen indien je een geldprijs hebt gewonnen).
Prijzen van Bookchoice, Greetz, Smartphoto en/of Masita
Heb je een prijs van Bookchoice, Greetz, Smartphoto en/of Masita gewonnen dan hoef je je lot niet op te sturen, je kunt dan de controlecode* gebruiken voor het innen van je prijs.
*Je kunt je controlecode vinden via één van onderstaande mogelijkheden.
Heb je het lot gekocht via eenmalige machtiging? Uiterlijk 15 december heb je van ons een bijschrijving van € 0,01 ontvangen op het rekeningnummer waarvan het lot destijds geïncasseerd is. In de omschrijving van deze bijschrijving kun je de controlecode vinden. Deze controlecode bestaat uit maximaal 7 karakters.
Heb je het lot contant betaald? De controlecode staat links onderaan op je lot naast de barcode. De controlecode bestaat uit maximaal 7 karakters. (Let op: je hoeft je lot dus niet op te sturen naar de Grote Clubactie)
Ik heb geen mail gehad met de lotnummers, is dat een probleem?
Nee, als je geen mail hebt ontvangen met de lotnummers is dat geen probleem. Deze lotnummers staan namelijk ook bij de incasso omschrijving op je bankafschrift.
Waarom heb ik geen mail ontvangen? Het kan zijn dat de mail met de lotnummers in je spamfilter terecht is gekomen, of het kan zijn dat er een typefoutje is gemaakt bij het invullen van het mailadres.
Wanneer vinden de incasso’s plaats van verkochte loten?
Verkochte loten kunnen vanaf half september tot begin december worden afgeschreven van je rekening, afhankelijk van het moment waarop de vereniging jouw verkochte lot heeft verwerkt.
Wanneer is de trekking?
Op woensdag 9 december vond onder toeziend oog van notaris mr. M.E.F. Ploum de trekking van de
Grote Clubactie 2020 plaats en de uitslag is bekend.
Hoe kan het dat ik geen lot heb, maar wel een bedankbriefje?
Als je een lot koopt via een eenmalige machtiging ontvang je geen fysiek lot, maar staat het lotnummer op je bankafschrift bij de omschrijving van de incasso. Als je ook een e-mailadres hebt ingevuld krijg je de lotnummers ook per e-mail.
Hoe lang is mijn lot geldig?
Loten van de Grote Clubactie zijn één jaar geldig. De loten van 2020 zijn geldig tot en met 9 december 2021. (De loten van 2019 zijn geldig tot en met 10 december 2020.)
Ik heb de incasso per ongeluk gestorneerd
Heb je loten gekocht van een vereniging tijdens de Grote Clubactie, maar per ongeluk de incasso gestorneerd? Je kunt dan opnieuw online loten kopen en zo alsnog een vereniging steunen!
Hoe doe je dit? Ga naar de online verkooppagina, vul hier in van welke vereniging (en eventueel van welke verkoper) je loten wilt kopen en laat je persoonlijke gegevens achter. Bevestig vervolgens de aankoop en ontvang direct hierna je gekochte loten in je mail. Makkelijk en snel!
Hoe kan ik de QR-code scannen?
De nieuwste smartphones hebben tegenwoordig de mogelijkheid om direct vanuit de camera-functie een QR-code te scannen. Kan jouw telefoon dit niet, download dan een App om de QR-code te scannen.
Lukt het niet met scannen, dan kun je ook direct naar clubactie.nl/lot gaan.
Ga ik met de QR-code ook betalen?
Nee, de QR-code dient alleen als link naar het webformulier om een lot te kopen en de vereniging te steunen. De betaling van een lot gaat via een eenmalige machtiging en dus niet via internetbankieren.
Winkans Grote Clubactie loterij
De kans op de hoofdprijs in 2019 was gelijk aan 1:2,80 miljoen. De winkans op een prijs in 2019 was 1 op 88, in 2020 is de winkans 1 op 10.
Wijzigingen op het prijzenpakket zijn door de Grote Clubactie te allen tijde voorbehouden. Aan de getoonde uitslagen kunnen geen rechten worden ontleend. De actievoorwaarden staan vermeld in de schriftelijke correspondentie aan de winnaars.
Ik heb een vreemde e-mail ontvangen en weet niet zeker of dit van de Grote Clubactie komt.
In dat geval kun je contact met ons opnemen via 013-455 28 25 of info@clubactie.nl
Is er een factuur van het Superlot dat ik kan gebruiken voor de administratie van mijn bedrijf?
Bedrijven kunnen het aankoopformulier gebruiken voor de facturatie. Mocht het Superlot online zijn gekocht, neem dan even contact op zodat we het aankoopformulier kunnen toesturen.
Is de prijs van Bookchoice een doorlopend abonnement?
Nee, na twee maanden stopt het abonnement van Bookchoice automatisch, hier hoeft uzelf niets voor te doen. Je lidmaatschap loopt automatisch af. De informatie die je onderaan de mail van Bookchoice vindt aan het einde van jouw lidmaatschap, betreft informatie over de begindatum van je nieuwe lidmaatschap mocht je besluiten je lidmaatschap te verlengen. Als je geen verdere actie onderneemt, zal je lidmaatschap die maand automatisch aflopen.
Welke code heb ik nodig om gebruik te maken van mijn prijs van 2 maanden Bookchoice?
Wanneer je jouw prijs via de Lotchecker hebt geïnd ontvang je een email met daarin een unieke cadeaucode en de uitleg over hoe je de prijs kunt verzilveren. Deze code gebruik je op bookchoice.com/verzilver.
Ik heb de prijs van 2 maanden abonnement Bookchoice meerdere malen gewonnen. Kan ik deze ook achter elkaar verzilveren?
Ja, je kunt de verschillende unieke cadeaucodes achter elkaar verzilveren.
Ik heb al een account bij Bookchoice
Wanneer je al een account hebt verzoeken we je contact op te nemen met de klantenservice van Bookchoice via support@bookchoice.com.
Mijn unieke cadeaucode werkt niet op de verzilverpagina van Bookchoice.
Neem contact op met de klantenservice van Bookchoice via support@bookchoice.com.