Ik heb een lot gekocht

Ik heb een lot gekocht

Veelgestelde vragen over lotnummers en incasso’s

  • Waar vind ik mijn lotnummer?

    U vindt uw lotnummer op het bankafschrift van uw incasso en wanneer u ook een e-mailadres heeft ingevuld bij uw aankoop, dan ontvangt u ook een e-mail met uw lotnummer. Dit geldt voor zowel voor aankopen middels het machtigingsformulier in het verkoopboekje als ook voor het kopen van online loten.

    Heeft u meer dan één lot gekocht, dan ontvangt u een lotenrange (bijvoorbeeld 12345 t/m 12348 = 4 loten). Heeft u met contante betaling een papieren lot gekocht? Dan staat het lotnummer op het lot zelf.

  • Wanneer wordt het aankoopbedrag afgeschreven?

    Wanneer u online een machtigingsformulier heeft ingevuld, dan zal de incasso van €3,- per lot plaatsvinden op de dinsdag of vrijdag daarop volgend. Heeft u met pen een machtigingsformulier in het verkoopboekje ingevuld? Dan is de incassodatum afhankelijk van de verwerkingsdatum van de betreffende vereniging waarvan u het lot heeft gekocht. Zij dienen namelijk uw machtiging zelf te verwerken. Dat kunnen zij pas doen op het moment dat de verkoper het verkoopboekje heeft ingeleverd, uiterlijk eind november.

  • Ik heb de incasso per ongeluk gestorneerd

    Wanneer u per ongeluk de incasso heeft gestorneerd, dan ontvangt u van ons een email dat de Grote Clubactie niet heeft kunnen incasseren. U wordt dan gevraagd om de aankoop nogmaals te doen. Wij zullen namelijk zelf niet opnieuw proberen te incasseren en u kunt het bedrag niet overmaken naar de Grote Clubactie.

  • Ontvang ik bij aankoop van een Superlot ook een factuur?

    Heeft u een Superlot gekocht, dan kunt u bij de betreffende vereniging vragen naar de factuur. Het ingevulde aankoopformulier van het Superlot volstaat als factuur. Heeft u online een Superlot gekocht, dan kan de vereniging naar u een aankoopformulier mailen of overhandigen.

  • Waarom moet ik een e-mailadres invullen bij de aankoop van een lot?

    Een e-mailadres is nodig om u een lotnummer toe te sturen en om u op de hoogte te brengen indien u in de prijzen bent gevallen. Bij het invullen van een machtigingsformulier met pen in een verkoopboekje is een e-mailadres niet verplicht. U kunt dus zelf bepalen of u uw e-mailadres wilt delen. Wij gaan u geen e-mails sturen anders dan met uw lotnummer, de trekkingsuitslag en eventueel bij een stornering.

  • Ik heb een incassoblokkade, wat moet ik doen?

    Zodra u hebt ingesteld dat alle incasso’s geblokkeerd worden dan kunt u twee dingen doen:
    1. U kunt de blokkade in z’n geheel verwijderen
    2. Wilt u de blokkade behouden dan kunt u ervoor kiezen om de Nationale Grote Clubactie te Tilburg op de goedkeuringslijst te zetten d.m.v. het incassant ID: NL29ZZZ180518800000
    Hoe dit precies werkt is per bank verschillend, dit kunt u vaak opzoeken op de website van uw bank of telefonisch opvragen.

  • Ik ben vergeten de naam van de verkoper in te vullen, kan dit nog gewijzigd worden?

    Loten die online worden gekocht, via de QR-code of verkooplink, kunnen niet meer worden gewijzigd. Kopergegevens kunnen zowel door de vereniging als door de Grote Clubactie niet aangepast worden.

  • Kan ik het aantal loten dat ik gekocht heb nog wijzigen?

    Dit aantal kunt u niet wijzigen. Zodra de incasso heeft plaatsgevonden en het bedrag van uw rekening is afgeschreven kunt u de betaling storneren/terugboeken. De lotnummers vervallen dan. Via clubactie.nl/lot kunt u opnieuw het gewenste aantal loten kopen.

  • Ik heb een lot gekocht maar geen bevestigingsmails ontvangen.

    Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail in de ongewenste mail is gekomen of dat u een typefout heeft gemaakt in het e-mailadres. Dit is geen probleem. Uw lotnummer(s) staan ook op uw bankafschrift bij de betaling van de loten. Wilt u in december weten of u een prijs heeft gewonnen? Vanaf donderdag 9 december 2021 kunt u de lotnummers checken via onze lotchecker op clubactie.nl.

Prijzen en uitslag

Prijzen en uitslag

Veelgestelde vragen over de trekkingsdatum, geldigheid van je lot en de prijzen

  • Wanneer is de trekking?

    De trekking zal dit jaar plaatsvinden op 8 december 2021. Dit geldt ook voor de Superlot trekking.
    Vanaf 9 december 2021 publiceren wij de uitslag op onze website: Prijzen en Uitslag

  • Wat zijn de prijzen?

    Er zijn verschillende leuke en mooie prijzen te winnen. Zo is de hoofdprijs € 100.000,– de tweede prijs een auto, namelijk een SEAT Mii en de derde prijs een Keuken Kampioen cheque t.w.v. €10.000,- Klik hier voor een overzicht van alle prijzen.

  • Hoe kan ik zien of ik iets gewonnen heb?

    Vanaf 9 december 2021 treft u op onze website de lotchecker aan, hier kunt u uw lotnummer invullen om te controleren of u in de prijzen bent gevallen. Ook staat hier de trekkingsuitslag als PDF bestand. Wanneer u een e-mailadres heeft ingevuld bij het kopen van een lot, ontvangt u van ons op 9 december een e-mail als u een prijs hebt gewonnen.

  • Ik heb een prijs gewonnen, wanneer ontvang ik deze?

    Indien u in de prijzen bent gevallen, dient u uw prijs te verzilveren via de Lotchecker op onze website. Instructies hiertoe staan duidelijk aangegeven en kunnen verschillen per prijs. U ontvangt daarna zo snel mogelijk uw gewonnen prijs.

  • Hoe lang is mijn lot geldig om mijn prijs te innen?

    Een lot is 1 jaar geldig vanaf de trekkingsdatum. In dit geval is dat tot 8 december 2022.

  • Ik heb in 2020 een prijs gewonnen

    Een lot is 1 jaar geldig, indien je in 2020 in de prijzen bent gevallen, kun je deze t/m 8 december 2021 verzilveren. Dat kan via onze Lotchecker.