Ik heb een lot gekocht

Ik heb een lot gekocht

Veelgestelde vragen over lotnummers en incasso’s

  • Waar vind ik mijn lotnummer?

    U vindt uw lotnummer op het bankafschrift van uw incasso en wanneer u ook een e-mailadres heeft ingevuld bij uw aankoop, dan ontvangt u ook een e-mail met uw lotnummer. Dit geldt voor zowel voor aankopen middels het machtigingsformulier in het verkoopboekje als ook voor het kopen van online loten.

    Heeft u meer dan één lot gekocht, dan ontvangt u een lotenrange (bijvoorbeeld 12345 t/m 12348 = 4 loten). Heeft u met contante betaling een papieren lot gekocht? Dan staat het lotnummer op het lot zelf.

  • Wanneer wordt het aankoopbedrag afgeschreven?

    Wanneer u online een machtigingsformulier heeft ingevuld, dan zal de incasso van €3,- per lot plaatsvinden op de dinsdag of vrijdag daarop volgend. Heeft u met pen een machtigingsformulier in het verkoopboekje ingevuld? Dan is de incassodatum afhankelijk van de verwerkingsdatum van de betreffende vereniging waarvan u het lot heeft gekocht. Zij dienen namelijk uw machtiging zelf te verwerken. Dat kunnen zij pas doen op het moment dat de verkoper het verkoopboekje heeft ingeleverd, uiterlijk eind november.

  • Ik heb de incasso per ongeluk gestorneerd

    Wanneer u per ongeluk de incasso heeft gestorneerd, dan ontvangt u van ons een email dat de Grote Clubactie niet heeft kunnen incasseren. U wordt dan gevraagd om de aankoop nogmaals te doen. Wij zullen namelijk zelf niet opnieuw proberen te incasseren en u kunt het bedrag niet overmaken naar de Grote Clubactie.

  • Ontvang ik bij aankoop van een Superlot ook een factuur?

    Heeft u een Superlot gekocht, dan kunt u bij de betreffende vereniging vragen naar de factuur. Het ingevulde aankoopformulier van het Superlot volstaat als factuur. Heeft u online een Superlot gekocht, dan kan de vereniging naar u een aankoopformulier mailen of overhandigen.

  • Waarom moet ik een e-mailadres invullen bij de aankoop van een lot?

    Een e-mailadres is nodig om u een lotnummer toe te sturen en om u op de hoogte te brengen indien u in de prijzen bent gevallen. Bij het invullen van een machtigingsformulier met pen in een verkoopboekje is een e-mailadres niet verplicht. U kunt dus zelf bepalen of u uw e-mailadres wilt delen. Wij gaan u geen e-mails sturen anders dan met uw lotnummer, de trekkingsuitslag en eventueel bij een stornering.

Prijzen en uitslag

Prijzen en uitslag

Veelgestelde vragen over de trekkingsdatum, geldigheid van je lot en de prijzen

  • Wanneer is de trekking?

    De trekking zal dit jaar plaatsvinden op 8 december 2021. Dit geldt ook voor de Superlot trekking.
    Vanaf 9 december 2021 publiceren wij de uitslag op onze website: Prijzen en Uitslag

  • Wat zijn de prijzen?

    Er zijn verschillende leuke en mooie prijzen te winnen. Zo is de hoofdprijs € 100.000,– de tweede prijs een auto, namelijk een SEAT Mii en de derde prijs een Keuken Kampioen cheque t.w.v. €10.000,- Klik hier voor een overzicht van alle prijzen.

  • Hoe kan ik zien of ik iets gewonnen heb?

    Vanaf 9 december 2021 treft u op onze website de lotchecker aan, hier kunt u uw lotnummer invullen om te controleren of u in de prijzen bent gevallen. Ook staat hier de trekkingsuitslag als PDF bestand. Wanneer u een e-mailadres heeft ingevuld bij het kopen van een lot, ontvangt u van ons op 9 december een e-mail als u een prijs hebt gewonnen.

  • Ik heb een prijs gewonnen, wanneer ontvang ik deze?

    Indien u in de prijzen bent gevallen, dient u uw prijs te verzilveren via de Lotchecker op onze website. Instructies hiertoe staan duidelijk aangegeven en kunnen verschillen per prijs. U ontvangt daarna zo snel mogelijk uw gewonnen prijs.

  • Hoe lang is mijn lot geldig om mijn prijs te innen?

    Een lot is 1 jaar geldig vanaf de trekkingsdatum. In dit geval is dat tot 8 december 2022.

  • Ik heb in 2020 een prijs gewonnen

    Een lot is 1 jaar geldig, indien je in 2020 in de prijzen bent gevallen, kun je deze t/m 8 december 2021 verzilveren. Dat kan via onze Lotchecker.