De Grote Clubactie 2.0 staat voor groots door eenvoud, in ons aanbod, in onze communicatie en in onze organisatie. Met een aanbod dat het voor clubs, lotenverkopers én lotenkopers eenvoudig maakt om deel te nemen aan de loterij(en), verwachten we een groei in deelnemende clubs én verkochte loten. Die groei stimuleren we door onze communicatie eenvoudig en effectief te houden, met heldere informatie en ondersteuning, via kanalen op een manier die past bij ons, de clubs en alle andere betrokkenen. Onze kleinschalige organisatie blinkt uit in grootsheid door goede samenwerkingsverbanden, onze betrokkenheid bij de clubs en de eenvoud in onze processen. Eenvoud die (mede) mogelijk gemaakt wordt door de technische voorzieningen die door NSOF worden gefaciliteerd. Van eenmalig binden naar structureel verbinden Met deze strategie zetten we in op de transformatie van de Grote Clubactie van incidenteel binden naar structurele verbindingen. Waar we jaarlijks veel (moeten) investeren in het eenmalig binden van verenigingen aan de actie, zetten we nu in op permanente verbindingen met zowel clubs als lotenkopers.