Bezorger gemist?

Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorging en DHL heeft je pakket ook niet bij je buren kunnen afleveren, dan wordt het pakket de volgende (werk)dag bezorgd bij een DHL ServicePoint. Je vindt dan een kaartje in de brievenbus met daarop een code. Hiermee kan je via track en trace zien waar je pakket bezorgd wordt.

Inleverbox

Wil je de bezorging wijzigen zodat hij niet automatisch naar een ServicePoint gaat? Dit kan tot 23.59 uur. 

  1. Het pakket afhalen bij een DHL ServicePoint naar keuze. Wil je jouw pakket afhalen op een moment dat het jou uitkomt? Kies dan voor aflevering bij een DHL ServicePoint. Je hebt de keuze uit vijf DHL ServicePoints in de buurt. Wanneer het pakket daar is aangekomen, ontvang je een e-mail dat het pakket opgehaald kan worden. Het pakket blijft daar 7 dagen liggen, voordat het retour gaat naar de Grote Clubactie. Zorg dus dat je binnen 7 dagen je pakket ophaalt. Dan heb je het pakket op tijd binnen.
  2. Het pakket rondom je huis neerzetten. Niet thuis en tóch het pakket ontvangen? Dat kan. Wijs een veilige plek rondom je huis aan waar de bezorger je bestelling mag neerzetten. In de schuur bijvoorbeeld, of onder een afdakje.
  3. Het pakket bij de buren bezorgen. Als je weet dat je niet thuis bent, maar één van de buren wel, kies dan voor deze optie. De bezorger levert het pakket dan af bij jouw buren.
  4. Het pakket op een ander moment leveren. Kies deze optie wanneer je het pakket op een andere dag of tijd wilt laten bezorgen. Dit kan op werkdagen (ook in de avond) of op zaterdag overdag.