Meest gestelde vragen na het startweekend

Afgelopen weekend zijn we gestart met de Grote Clubactie 2020. Vanuit de verenigingen zijn verschillende vragen gekomen, hieronder kun je de meest gestelde vragen lezen.

Het aantal loten bij de statistieken komt niet overeen met het aantal dat bij verkochte loten staat. Daarnaast klopt het aantal loten niet.
De aantallen komen nu inderdaad nog niet overeen. Als er een lot is verkocht, wordt dit verwerkt door ons systeem. Alle niet-verwerkte loten worden nog niet meegenomen in de statistieken. Het verwerken van de loten wordt zo snel mogelijk na de aankoop gedaan.

Export klopt niet en ik kan niet filteren
De filterfunctie werkt nu al. Maar zolang er nog loten in het overzicht staan, die niet verwerkt zijn (die zijn nog grijs), blijven deze bij het filteren boven de zoekresultaten staan. Hebben jullie dus veel loten verkocht? Dan kan het wat langer duren voordat alle loten zijn verwerkt.

Gegevens aanpassen na aankoop
De gegevens van een verkocht lot kunnen nog worden aangepast. Dit kan via ‘Verkochte loten’ in de ‘Mijn Grote Clubactie’ omgeving. Door te klikken op een verkoop opent er een pop-up scherm ‘Verkoop details’.  Hier kun je de naam van de lotenverkoper aanpassen maar bijvoorbeeld ook het e-mailadres van de lotenkoper. Let op: de gegevens kunnen niet meer worden aangepast zodra de verkoop is doorgestuurd naar de automatische incasso.

20-loten-actie
Vanaf uiterlijk 7 oktober kan de vereniging alle leden die meer dan 20 loten hebben verkocht bedanken met de 20-loten-oorkonde en bijbehorende acties en aanbiedingen. Hoe dit werkt lees je t.z.t. op 20-loten-actie en ook informeren we de verenigingen hierover per mail.