Veelgestelde vragen vanuit lotenkopers

De eerste week van de Grote Clubactie zit erop en we kunnen zien dat het echt een vliegende start is geweest. Er zijn al enorm veel loten verkocht en het is fijn om te zien dat zowel de verkopers enthousiast de straat op gaan als ook jij graag weer een lot koopt om zo verenigingen te steunen.

We hebben hier een paar van jullie vragen verzameld om jullie verder te helpen. Heb jij nog een andere vraag? Kijk hier dan bij de veelgestelde vragen.

  1. Ik ben vergeten de naam van de verkoper in te vullen, kan dit nog gewijzigd worden?

    Loten die online worden gekocht, via de QR-code of verkooplink, kunnen niet meer worden gewijzigd. Kopergegevens kunnen zowel door de vereniging als door de Grote Clubactie niet aangepast worden.

  2. Kan ik het aantal loten dat ik gekocht heb nog wijzigen?

    Dit aantal kunt u niet wijzigen. Zodra de incasso heeft plaatsgevonden en het bedrag van uw rekening is afgeschreven kunt u de betaling storneren/terugboeken. De lotnummers vervallen dan. Via clubactie.nl/lot kunt u opnieuw het gewenste aantal loten kopen.

  3. Ik heb een lot gekocht maar geen bevestigingsmails ontvangen.

    Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail in de ongewenste mail is gekomen of dat u een typefout heeft gemaakt in het e-mailadres. Dit is geen probleem. Uw lotnummer(s) staan ook op uw bankafschrift bij de betaling van de loten. Wilt u in december weten of u een prijs heeft gewonnen? Vanaf donderdag 9 december 2021 kunt u de lotnummers checken via onze lotchecker op clubactie.nl.