Veelgestelde vragen vanuit lotenverkopers

De eerste week van de Grote Clubactie zit erop en we kunnen zien dat het echt een vliegende start is geweest. Er zijn al enorm veel loten verkocht en het is fijn om te zien dat zowel jullie enthousiast de straat op gaan als ook de kopers graag weer een lot kopen om zo jouw vereniging te steunen. Jouw inzet is goud waard!

We hebben hier een paar van jullie vragen verzameld om jullie verder te helpen. Heb jij nog een andere vraag? Kijk hier dan bij de veelgestelde vragen.

  1. Ik heb een lot verkocht maar de koper is vergeten mijn naam in te vullen bij de aankoop, kan ik dit nog wijzigen?
    Loten die online worden gekocht, via de QR-code of verkooplink, kunnen niet meer worden gewijzigd. Dit komt omdat de koper zelf de machtiging heeft afgegeven en hier mogen we niks meer in wijzigen. Geef dit eventueel aan je clubcoördinator door zodat de club weet dat jij dit lot hebt verkocht.
  2. Ik heb een lot verkocht, maar ik zie dit niet in ‘Mijn Stand’.
    Heeft de lotenkoper met pen de machtiging in je verkoopboekje ingevuld? Dan kun je zelf op het plusje klikken onder je lotenmeter.
    Heb je een Superlot verkocht? Deze zijn niet gekoppeld aan jou digitale lotenmeter. Je kunt deze zelf toevoegen door op het plusje te klikken. Uiteraard komen deze wel automatisch bij je vereniging te staan.
  3. Heb je nog meer vragen over jouw digitale lotenmeter? Klik hier