Veelgestelde vragen vanuit verenigingen

De eerste week van de Grote Clubactie zit erop en we kunnen zien dat het echt een vliegende start is geweest. Er zijn al enorm veel loten verkocht en het is fijn om te zien dat zowel de verkopers enthousiast de straat op gaan als ook de kopers graag weer een lot kopen om zo jullie vereniging te steunen.

We hebben hier een paar van jullie vragen verzameld om jullie verder te helpen. Heb jij nog een andere vraag? Kijk hier dan bij de veelgestelde vragen.

  1. Een lotenkoper is vergeten de naam van een van onze leden in te vullen bij een aankoop, kan ik dit nog wijzigen?
    Loten die online worden gekocht, via de QR-code of verkooplink, kunnen niet meer worden gewijzigd. Dit komt omdat de koper zelf de machtiging heeft afgegeven en hier mogen we niets meer in wijzigen.
  2. Ik heb deelnemende leden toegevoegd maar hun QR-code en persoonlijke verkooplink werkt niet.
    Zodra je deelnemende leden hebt toegevoegd is de verkooplink en QR-code direct beschikbaar, echter het duurt het max. 24 uur voordat deze verwerkt zijn. Jullie verkopers kunnen hier dus pas een dag later mee aan de slag.
  3. Ik zie bij ‘Verkochte loten’ de button ‘Alles exporteren’ staan. Moet ik hierop klikken op de incasso’s door te zetten?
    Nee, dit is niet nodig. Alle betalingen worden automatisch door ons geïncasseerd, jullie als verenigingen hoeven hier niets voor te doen. De button ‘Alles exporteren’ gebruik je wanneer je als vereniging een totaaloverzicht wilt zien van alle verkochte loten.