Vragen over je aankoop: top 3

Lees hier de veelgestelde vragen

Binnen een paar weken loopt de Grote Clubactie 2021 ten einde. Verenigingen hebben nu nog de tijd om een eindsprint te trekken en de laatste lootjes te verkopen. Met nu al weer een mijlpaal van 2,5 miljoen verkochte loten behaald, zien we dat het verenigingsleven massaal wordt gesteund.

We hebben deze weken ook veel contact met lotenkopers en we helpen jullie graag met eventuele vragen. Hieronder vind je een handig overzicht met de meest gestelde vragen van dit moment:

Steun jouw vereniging

1. Ik heb een lot gekocht, maar geen bevestigingsmail ontvangen

Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail in de ongewenste mail is gekomen of dat u een typefout heeft gemaakt in het e-mailadres. Dit is geen probleem. Uw lotnummer(s) staan ook op uw bankafschrift bij de betaling van de loten. Wilt u in december weten of u een prijs heeft gewonnen? Vanaf donderdag 9 december 2021 kunt u de lotnummers checken via onze lotchecker op clubactie.nl.

2. De incasso voor de betaling van de loten is mislukt

Als u een e-mail heeft ontvangen dat wij niet hebben kunnen incasseren kan dit meerdere redenen hebben, zoals ook in de e-mail staat aangegeven. Zodra de incasso mislukt vervallen de lotnummers en doen deze niet mee in de trekking op 8 december. Wilt u als nog een vereniging steunen én nieuwe lotnummers ontvangen? Koop dan opnieuw uw lot(en) via onderstaande button.

3. Ik heb een verkeerd aantal loten gekocht

Zodra de betaling is bevestigd is het aantal loten niet meer te wijzigen. Zodra de incasso heeft plaatsgevonden en het bedrag van uw rekening is afgeschreven kunt u de betaling storneren/terugboeken. De lotnummers vervallen dan. Via onderstaande button kunt u opnieuw het gewenste aantal loten kopen.